Monday, June 9, 2008

Ipoteza de lucru

Cind mi-am dat seama ca nu prea ne mai amintim ce faceam in perioada schimbarilor politice din Romania anului 1989, m-am gindit ca poate un blog ar fi de ajutor. Ideal,

1. blogul ar arhiva amintiri personale despre Decembrie 1989, pastrind - acolo unde e dorit - un anonimat.

2. blogul ar constitui o arhiva deschisa tuturor celor care lucreaza/ cerceteaza/ scriu despre istorie, estul europei, caderea blocului comunist (desi doar in romana?).

3. blogul ar prezenta o istorie a vietii cotidiene, perspectiva absolut necesara pentru a balansa ideea istoriei scrise numai dintr-o perspectiva retroactiva de ansamblu, care ignora viata pionilor (adica, viata noastra, a oamenilor de rind).

Daca doresti sa contribui, o poti face trimitindu-mi un email la adresa 1989romania @ gmail . com - scrie-mi daca vrei sa postezi direct pe site, sau trimite-mi amintirile intr-un email si le voi posta. Nu uita sa trimiti link-ul mai departe celor care ar putea sa contribuie! Poti sa imi trimiti poze sau materiale video, daca iti apartin in exclusivitate.

3 comments:

Anonymous said...

o idee foarte ok
in 91-92, nu mai stiu exact, a fost editata o antologie mare-mare cu texte-marturii ale celor care au participat la marile miscari. era un fel de transcriere de pe banda reportofonlui, imi amintesc, iar pozele - super. cineva mi-a ratacit ”documentul”.
succes! (un alt doctorand)

irina said...

pai si tu nu scrii nimic?

Vali said...

Ceausescu a facut destule insa nu puteam ramane in comunism prea multa vreme. Oricum in ziua de azi in Romania se practica democratia cu dictator

 
Add to Technorati Favorites